Kotipizza mainostaa Facebookissa alennuskuponkejaan. Mainospostaus on kerännyt lippulappusten tulostamista kritisoivia kommentteja.
Kodin pienoispainokone käy yhä tarpeettomammaksi. Useimmat liput (Finnkinon leffaliput, VR:n matkaliput) saa suoraan kännykkään.
Samoin on tarjouskuponkien laita: esimerkiksi K-kaupat tarjoavat kohdennettuja etuja asiakkaan Plussa-kortille ladattuna.
Kännykkään viestillä saatavilla kupongeilla ja lipuilla on monia etuja. Niitä ei tarvitse etsiä hätäpäissään ennen elokuviin tai junamatkalle menoa.
Virtuaaliliput säästävät luontoa: aikaisemmin yhden murto-osan paperista vievää kuponkia tulostettaessa jäi paljon hukkatilaa.
Virtuaaliliput säästävät luontoa: aikaisemmin yhden murto-osan paperista vievää kuponkia tulostettaessa jäi paljon hukkatilaa.
Alennuskuponkien merkitys jää hämäräksi. Kupongilla voi näennäisesti rajoittaa tarjoustuotteen hankintamäärää, mutta tulostettavia kuponkeja saa printattua niin paljon kuin mustetta riittää. Ehkä joku yritys voi ajatella myyjälle ojennettavan lipukkeen tuovan arvokkuuden tuntua etuun.
Kotipizza on vastannut kriitiikkiin kännykästä näytettävien kuponkien kelpaavan. Isolle ketjulle tyypilliseen tyyliin tämä käytäntö ei ole levinnyt kaikkien toimipisteiden tietoon kommenteista päätellen. Ilman asiakkaita kampanjaan heitetty raha menee hukkaan
Täällä taasen yksi tulostimen omistaja joka tarvitsee tulostinta joskus, mutta älypuhelinta en koe tarvitsevani. Niinpä koska tulostimen joutuu joka tapauksessa hankkimaan, tulee kartat ja liput edelleen käytettyä printatussa muodossa. Vanhalla Nokian kalikalla ajattelin pärjäillä niin kauan kuin siinä henki pihisee.
VastaaPoista